Active Group” şirkəti, dünya avtomobil ehtiyat hissəsi, mühərrik yağları, akkumlyator, test və diaqnostika avadanlıqları, eləcə də qatqı istehsalı bazarında lider olan brendlərin Azərbaycandakı ən böyük distribyutorlarından biridir.

  • Əsas
  • Bloq
  • “Qatqılar pisdir” və motor yağı ilə bağlı 6 mif.

“Qatqılar pisdir” və motor yağı ilə bağlı 6 mif.

 

Təcrübəli sürücülər arasında təcrübə mübadiləsi əvəzolunmazdır. Ata , əmi, qarajdakılar, mexanik qonşu – heç olmasa bir dəfə hər birimizə səhv bir şey etməməyə kömək ediblər. Ancaq bu məlumat mənbələri bəzən bizi çoxdan əhəmiyyətsiz olan şeylərə  inanmağa məcbur edir.

Mif 1

Avtomobil istehsalçılarının tövsiyələri sadəcə reklamdır, yağın qabının üzərindəki nömrələrə və “icazələrə” görə artıq ödəniş etmək lazım deyil.

Əslində:

Mühərrik yağı ilə hər şey qida ilə eynidir. Mağazada ən ucuz məhsulları satın almağı heç kim qadağan etmir, ancaq yalnız bunları yeyirsinizsə, gələcəkdə sağlamlıq problemləriniz çox böyük olacaq.

 

Bir avtomobil mühərrikinin keyfiyyətsiz bir sürtküdən bir neçə dəqiqə ərzində sıradan çıxması ehtimalı yoxdur. Ancaq uzun müddətdə avtomobil istehsalçısının tələblərinə cavab verməyən yağın istifadəsi arzuolunmaz nəticələrə səbəb olacaqdır. Ən azı – qaz paylama mexanizmi hissələrinin aşınmasına və irrasional qənaətin təxirə salınmış nəticəsinə çevriləcək yəni xeyli miqdarda çöküntüyə.

Mif 2

Yağda çox qatqı varsa, bu çox pisdir. Əlavələr mühərrikə zərər verir, buna görə də bunlar olmadan daha yaxşıdır.

Reallıqda:

Əlavəsiz saf baza yağları 80 il əvvəl istifadə edilmişdir. Və sonra  mütəxəssislər sürtkü yağının təbii aşınma əleyhinə xüsusiyyətlərinin mühərrikin uzunmüddətli təhlükəsizliyini və performansını və etibarlılığını təmin etmək üçün kifayət olmadığını başa düşdülər. O andan etibarən, əslində, sürtkü yağlarının beynəlxalq təsnifatlarının inkişaf tarixi başladı.

 

Əvvəlcə yağlara mühərrikin aşınmasına qarşı xüsusi komponentlər əlavə edildi – bunlar ilk qatqılar idi. Aşqar əleyhinə qatqılardan sonra yuyucu xüsusiyyətlərə malik komponentlər ortaya çıxdı …

Bu günə qədər qlobal sənaye mühərrik yağında məhsulun performansını təmin edən 20-dən çox xüsusi birləşmədən istifadə edir.

 

Mif 3

“Mineral”, yarımsintetik və sintetik yağlar biri birinə uyğun gəlir və qarışdırıla bilər.

Əslində:

Mineral yağ, yarı sintetik və sintetik motor yağı çox fərqli texnologiyalardan istifadə edilərək tamamilə fərqli üsullarla hazırlanır.

Onların tərkibi də fərqlidir. Bundan əlavə, mineral, yarı sintetik və sintetik maddələr üçün qatqı paketləri də fərqlidir – fərqli komponentlərdən ibarətdir. Bəli, beynəlxalq standartlar sürtkü istehsalçılarına yağ uyğunluğunu təyin  etmək məcburiyyətindədir, lakin eyni xüsusiyyətlər yalnız yüzdə 10 faiz fərq daxilində tələb olunur. 10% -dən yuxarı bir şey heç kim tərəfindən yoxlanılmır.

 10% rəqəminin özü, fərqli yağların 1 ə 1 nisbətində qarışdırıla biləcəyini ifadə etmir, göstərilən faiz yalnız mühərriki yuymadan yağ dəyişdirmə ehtimalını təmin etmək üçün saxlanılır, çünki az miqdarda köhnə yağ tamamilə boşaldıqdan sonra da sürtkü mühərrikdə qalır … Müxtəlif növ yağların qarışdırılması ilə riskə getməyi məsləhət görmürəm..

Mif 4

Yağ dəyişdirmədən əvvəl mühərriki yumaq lazım deyil – bu ,hətta motor üçün təhlükəli ola bilər

Reallıqda:

Bu mövzuda universal bir tövsiyə yoxdur. Tamamilə bilinən bir xidmət tarixçəsi olan və həmişə yüksək keyfiyyətli yağlar istifadə edilmiş bir avtomobilə gəldikdə – bəli, mühərriki təmizləməyə ehtiyac yoxdur. Müasir yağların yuyucu xüsusiyyətləri lazımi mühərrik qorumasını təmin edir.

Avtobil sahibi əvvəl avtomobildə hansı yağın istifadə edildiyi barədə məlumata malik deyilsə, texniki xidmətin nə qədər aparıldığı məlum deyilsə, onda ediləcək ilk şey motorun qapağının altında nə var? Çöküntülər yoxdursa  hər şey qaydasındadır. Ancaq çöküntülər görünürsə, mühərriki yumaq  zəruridir

Mühərriki yuyarkən yenidən motor yağından istifadə etmək yaxşıdır. Məşhur “beş dəqiqə” və yuyucu yağlar deyilən məhsullar mühərrikə zərər verə bilər, çünki onların tərkibi motor yağı ilə müqayisədə daha aşağıdır. Mühərrikin yuyulması təhlükəsi mifinə səbəb olan bu vəsaitlərin istifadəsinin mənfi nəticələridir.

Mif 5

Qaralmış yağ mühərrikin  problemlərini göstərir.

Əslində:

Əksinə, zaman keçdikcə yağın rəngi dəyişməzsə mühərrik sıradan çıxmaq təhlükəsi ilə üzləşir. Yağlar qapalı bir dövrədə hərəkət edir, funksiyalarını yerinə yetirir və karbon çöküntülərini yuyur – və qaralmış olmalıdır. 3-5 min km yürüşdən sonra avtomobil sahibi çubuqda şəffaf bir yağ görürsə, böyük bir sual yaranmalıdır: istifadə olunan sürtkü mühərriki təmizləyirmi, bütün lazımi qatqı maddələrini ehtiva edirmi və bu yağ ümumiyyətlə düzgün işləyir? Benzin, dizel və qaz mühərriklərində yağın qaralma dərəcələri bir qədər fərqlidir, lakin qayda hər kəs üçün yenə eynidir.

 Yağ 5 min km-dən sonra qaralmırsa, keyfiyyətsiz bir məhsulun təkrar istifadəsi riskini aradan qaldırmaq üçün dərhal yeni bir sürtkü ilə əvəz edilməli, üstəlik səlahiyyətli bir distribyutordan alınmalıdır.

Mif 6

Səriştəli bir mexanik, yağın özlülüyünü “toxunuşla” təyin edə bilir

Reallıqda:

Yağın özlülüyü yalnız laboratoriya şəraitində xüsusi bir cihaz –  viskozimetrdən  istifadə edilərək müəyyən edilir. Nümunə götürüb barmaqları ilə bir damla yağ sürtən mexaniklər əslində viskozitesini bu şəkildə təyin edə bilməzlər. Əlbətdə ki, yağın  avtomobilə uyğun olub olmadığını bu şəkildə anlamaq mümkün deyil.

İstifadə olunmuş yağın ətraflı bir təhlinini iaparmaq lazımdırsa, TOTAL markasınin ANAC xidmətindən istifadə etməlisiniz. Müasir texnologiya sürtkü yağının real xüsusiyyətlərini, qatqı paketinin vəziyyətini, çirklənmənin mövcudluğunu və aşınma vəziyyətini tam təsvir edir. Bu parametrlər “gözlə” və ya “toxunaraq” prinsipi ilə təyin olunmur.

 

Cavid Allahverdiyev . Active Group.

Kondisionerlərə necə qulluq etməli

Hər hansı digər mexanizm kimi kondisionerin də müasir profilaktik tədbirlərə, bəzən isə təmirə ehtiyacı olur. Freonun tipi Kondisionerin doldurulması üçün iki tip freon mövcuddur: mineral

Niyə mühərrikin gücü at gücü ilə ölçülür ?

Mif və əfsanələr. Əvvəllərdən maşınlar tərəfindən yaradılan güc, dünyanın elm adamları və mühəndislər tərəfindən ağır yük çəkən mal-qaranın imkanları ilə müqayisə edilmişdir. “At gücü” terminini